Opis stanowiska
praca administracja Suwałki, praca płatności Suwałki, praca specjalista Suwałki
- Wprowadzanie płatności do systemu bankowego bądź przygotowanie ich w innej formie.
- Bieżący kontakt z bankami – np. otwieranie rachunków, lokat, wprowadzanie zmian.
- Wstępna weryfikacja dokumentów dotyczących płatności.
- Inicjowanie procesu weryfikacji i autoryzacji przelewów/poleceń zapłaty zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- Monitorowanie poziomu środków pieniężnych na kontach bankowych.
- Sprawdzanie wpływów na rachunki oraz generowanie potwierdzeń.
- Wyjaśnianie problematycznych wpłat i wypłat.
- Przygotowywanie zestawień dla kadry zarządczej.
Wymagania
Minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku.
Wykształcenia minimum średniego.
Bardzo dobrej znajomości MS Excel.
Samodzielności i odpowiedzialności w działaniu.
Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Dokładności i sumienności.
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Dogodną lokalizację pracy.
Interesującą pracę w dynamicznym środowisku.
Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego.
Prywatną opiekę medyczną.
Kartę MultiSport.
Aplikuj Teraz